MED SERVICE I VERDENSKLASSE

Det er aldri gøy når noe skjer, men når uhellet er ute er det viktig at du har valgt rett leverandør! VikingBad har et landsdekkende serviceapparat med opptrente samarbeidspartnere over hele landet fra Nordkapp til Lindesnes.  Sammen med våre faglig dyktige kundebehandlere her i Grimstad løser de alle utfordringer som eventuelt forekommer. 
 

Med vår innsikt og brede erfaring kombinert med gode tilbakemeldinger fra våre kunder og forhandlere, jobber vi kontinuerlig med produktforbedringer. Dette gjør vi for at installatørene alltid på en enkel og bekymringsløs måte skal oppnå et best mulig sluttresultat.
 

 

Opplever du problemer med ditt produkt?

Vi i VikingBad er opptatt av å lage god og enkel dokumentasjon. 
Uansett om du er sluttforbruker, installatør, prosjektansvarlig strever vi alltid for at dokumentasjonen du trenger skal lett forståelig samt lett å finne. 

Ved å bruke vår Dokumentasjonsportal kan du enkelt søke opp ditt produkt ved å enten taste inn ditt ordrenummer eller ved å søke opp produktet her på nettsiden.  For at vi skal kunne hjelpe deg best mulig er vi avhengig av ordrenummer, bilder og en forklaring av problemet.  Har du et eldre/utgått produkt som du ønsker dokumentasjon på, kan du finne dette i vårt dokumentarkiv

Har du en reklamasjon, kan den på en enkel måte  registreres her
For at vi skal kunne hjelpe deg best mulig er vi ofte avhengig av ordrenummer, bilder og en forklaring av problemet og ber om at du har dette klart når du ønsker å reklamere til oss.

RETUR

Har du behov for å returnere en eller flere varer så må dette avtales direkte med en av våre kundebehandlere.  Vi minner om at det ilegges et returgebyr ihht. våre salgsbetingelser på minimum 1250,- + transportkostnad(er) som vil variere basert på vekt og størrelse. Dette må gjøres da returvarer til oss som regel medfører mye merarbeid og i flere tilfeller tapt omsetning da varen ikke kan selges som ny.


Ønsker du å returnere en vare, fyll ut dette skjemaet , og vi hjelper med opphenting av returen. Returfrakt og returgebyr tilkommer.


Disse retningslinjene gjelder dersom du skulle få innvilget retur:

  • Ordren skal ikke inneholde utgåtte produkter. 
  • Emballasjen på varene må være ubrutt og den forfatning varen var emballert ved opprinnelig levering.
  • Gjenforsegling med egen teip e.l. vil ikke bli godkjent.
  • Varene må være pakket på pall og klare til henting til transportør ankommer.
  • Dusjdører og varer som var oppreist på pall ved opprinnelig ankomst må settes på samme vis til transportør. (Alle unntak må informeres om og avtales med transportør.)


Nødvendig informasjon som må legges ved returen:

  • Ordrenr. og varenr.
  • Årsak til retur
  • Opphentingsadresse
  • Kontaktperson med telefonnr.

Transportskader

Når du mottar varene skal disse i alle tilfeller kontrolleres opp mot ordrebekreftelse og videre for eventuelle transportskader. Er uhellet ute og du observerer eller mistenker at det er en transportskade på din levering er det viktig at du gir beskjed umiddelbart!

Det er veldig viktig at du merker leveringsdokumentet(signeringsenheten) med ‘SKADE’ og tar bilde av leveringen umiddelbart.

Vi er alltid tilgjengelig i normale arbeidstider så ta gjerne kontakt med oss om det skulle være noe på epost: service@vikingbad.no eller telefon: 37090600



Ønsker du å registrere en transportskade, fyll ut dette skjemaet , og vi tar kontakt med deg.